8 Aralık 2015 Salı

YAZ YAZ YAAAZZ… BİR KENARA YAZ…

TELVE Agustos-Eylul 2013



Yaz, yazın gelmesini beklemekle geçti… 

Kışın soğuk olması değil ama yazın bi türlü gelmemesi sarstı beni… 

Nemli, gri, basık yaz havası mı olur yahu… Bekle bekle gelmedi gitti yaz… İçim şişti… 

“Pencere önünde 
Arkadaştan ayrı 
Porselen saksıda 
Bir süs çiçeği”* 

Yaz gelicekti, güneşte ısınacaktık… Denize olmasa da göle dalıp çıkacaktık… Olmadı olmadı gitti… 

Islak, yapış yapış, depresif yaz bitti çok şükür :)) 

Yazın en güzel zamanıysa kardeş zamanıydı:) Kardeş candır; kardeşin yavruları candan can… Özlem giderdik, yeni yeğen mis kokulu Defne’yle tanıştık… Hadi bakalım özlenecekler listesine birisi daha eklendi:) Telefon kadar sandığı teyzoşun normal insan boyutlarında olduğunu, öpüp koklayabildiğini görünce o da beni sevdi galiba… Ama bu aralar şaşkın şaşkın bakıyo; teyzoş yine o küçük kutunun içine girdi…. 

Derken sonbahar geldi… Ben pek bilmem sonbahar mevsimini, İzmir’de bir şekilde yazın devamıdır ve denizin en güzel zamanıdır… 

Burada da sonbaharda şöyle bir huzur doldu içime… Ilık sonbahar güneşi, hafif bir esinti, nem yok… 

Ooohh… 

Buranın en güzel mevsimi sonbaharmış… Galiba doğru… 

“Olamaz mı? 
Olabilir… 
Onca yıl sen burada 
Onca yıl ben burada 
Yollarımız hiç kesişmemiş 
Şu eylül akşamı dışında.”** 

B. Ortaçgil dinlemeli bu aralar… Bir kadeh şarap eşliğinde biraz eskileri anmalı… Sonbahar ya az romantik olmalı….mı? 

“Olmamalı mı? 
Yoksa hiç değişmemeli mi? 
Ama ben değişmezsem ben olamam ki” :)*** 

Neyse bu kadar duygu yeter; biraz da iş yapalım… Artık çalışmak zamanıdır… 

Başvurular, mülakatlar (bu kelimeyi İngilizce mi yazsaydım acaba :)… olmadı baştan… Resume ve cover letter… So What?ı bulmaya çalışmalar… Sonunda anlayıp danışmana daha önce böyle bir letter görmedim, yorum yapamayacağım dedirtmeler:)) 

Ve nihayet biraz bu işi anlamanın daha çok da şansın yardımıyla… 

nınınıııı… Mutlu son… 

Friends dizisinden Office dizisine transfer oldum… 

Yeni bölümlerde görüşmek üzere :) 

EED 

B.Ortaçgil Şarkıları: 
*Pencere Önü Çiçeği 
**Eylül Akşamı 
***Olmalı mı, Olmamalı mı? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder