21 Ocak 2012 Cumartesi

matematik problemim oluştu :)

Matematiği hayatımın neresinde kullanacağım diye soran gafil… gel de burda hava durumu programını izle J))

Hava sıcaklığı -13 derece olacakmış amaaaa rüzgarla birlikte hissedilen -23 olacakmış….

Buraya kadar tamam… bizim memlekette de nemle birlikte hissedilen +45 oluyo mesela (tabii söylemiyolar o ayrı), programların bazen güneşte gölgede ayrı sıcaklıklar verdikleri vakii… fakat hiçbir hava durumu programı size bu sıcaklıklarda 10dk yürürseniz – kaç hissedersiniz; yarım saat yürürseniz – kaç hissedersiniz söyledi mi? Söyledi mi ha?

Şimdi soruyorum:

mevcut hava sıcaklığı -9 derede celcius iken (çünkü bi de fahrenheeyytt var) 20km rüzgar varken ben çıkıp yürüsem -35 dereceye dayanıklı olan montum kendini ne kadar sürede imha eder?

J))) evet yaaa… mont alırken derecesine baktık… -35e kadar dayanıklıymış aldığımız mont J)) sonra nooluyo onu bilmiyorum…

Öğrenince size yazabilecek durumda olur muyum bilemiycem ama merak da etmiyor değilim hani J) ben denemeden soruyu çözen haber versin ;)

Elvan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder