5 Ocak 2012 Perşembe

şıpıdık terlikten kar botuna...

Aslında bu çizmeler öööle şıp diye alınmadı... öncesi bu şıpıdık terliklere dayanır :) bilen bilir hikaye çooook seneler önce bir yaz İzmir Karaburun' da başlar... Seneleeeer sonra yaklaşık 24 sene kadar sonra yine bir yaz sanal ortamda filizlenir... Yaza yetişmeyince de kış aylarında Florida ve Karayiplerde yine şıpıdık terlikler iş başındadır...



İşte bu şıpıdık terlikler 1 sene içinde büyür ve kar botu olurlar... Kırmızııııı... çünkü en güzeli bunlardı ;)






Neden mi kar botu?
E ben İzmir' den kalktım, bana yazdığı şarkıyı 25 sene sonra dinlediğim ilk aşkımın yanına Kanada' ya geldim :)
Hah işte bu kararımla birlikte her yerden aynı mail gelmeye başladı... "Kanadaya giden bir İzmirlinin günlüğü"... :))) O kadar çok geldi ki bu mail en sonunda bana günlüğün gerçeğini yapmaktan başka çare kalmadı...
Aslında geleli oldu bayaa... ama hemen başlayamadım yazmaya... yazsam yeri vardı tabii :))) uzun uçuş macerası ve pasaport polisiyle tadına doyamadığımız muhabbet falan... ama işte anca toparlıyorum kendimi... yavaş yavaş anlatırım hepsini :)
Şimdilik bu kadar... akşam oldu burda... bu akşam menüde fırında tavuk var... ve pilav yapıcam daha... evet evet ilk pilavım :) annem kopya verdi tane tane olması için 1-2 damla limon suyu koyucam ;) sizin de aklınızda olsun...
hoşçakalıııınnn...
Elvan

1 yorum:

  1. Kırmızı bandana'dan kırmızı bot'a :)))
    Badimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    Badimmmmm
    hadi yaz bakalım gerçek İzmirli'nin günlüğünü de görsün alem gerçek günlük nasıl olur:))
    seni seviyorum
    Badinnnnn

    YanıtlaSil